.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسکن مهر و خستگی استاندار ؟
در صورتی که تشخیص داده شود این سازمان در استان توانایی اجرای پروژه های مسکن مهر را ندارد از او این مسئولیت خلع ید خواهد شد...
مسکن مهر و خستگی استاندار ؟

مسکن و شهرسازی مازندران اراده ای برای تسریع در پروژه های مسکن مهر ندارد.
استاندار مازندران با تاکید بر همکاری بیشتر شهرداران با پروژه های مسکن مهر اظهار داشت: متاسفانه مسکن و شهرسازی استان اراده ای برای تسریع در پروژه های مسکن مهر ندارد.

سید محمد کریمی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تامین مسکن استان مازندران در استانداری افزود: کلنگ زنی ها نباید بدون پروانه صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: کلنگ زنی به معنای آغاز عملیات اجرایی پروژه بوده بنابراین پروژه ای بدون اخذ پروانه نمی توان آغاز به فعالیت کند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه کلنگ زنی های طرح های مسکن مهر نباید بدون تشریفات قانونی صورت گیرد تصریح کرد: هیچ مدیری حق ندارد در مراسم های کلنگ زنی بدون کارشناسی شرکت کند.

کریمی با بیان اینکه متاسفانه اداره تعاون استان هم در مسکن مهر توجیه می کند یادآور شد: کندی اجرای پروژه های مسکن مهر برای تهیه زمین مرا خسته کرده است.

وی با اعلام این مهم که ادارات تعاون و مسکن و شهرسازی مازندران توجه جدی به پروژه های مسکن مهر در استان ندارند اظهار داشت: جلسات مدونی برای تسریع در پروژه های مسکن مهر از زمان مدیریت بنده در استان برگزار تا این پروژه ها تسریع یابد.

نماینده عالی دولت نهم در مازندران با بیان اینکه متولی مسکن و شهرسازی استان رغبت چندانی نسبت به پروژه های مسکن مهر نشان نمی دهد اظهار داشت: در صورتی که تشخیص داده شود این سازمان در استان توانایی اجرای پروژه های مسکن مهر را ندارد از او این مسئولیت خلع ید خواهد شد.

استاندار افزود: تعاون مازندران نیز باید ظرف هفته های آینده نسبت به پیگیری و گزارش کار فعالیت های صورت گرفته از سوی تعاونی ها اقداماتی صورت دهد.

وی بیان داشت: بانک ها نیز موظفند ظرف هفته آینده گزارش توزیع اعتبارات مسکن مهر را ارائه داده و میزان کسری تسهیلات مورد نیاز مشخص تا سازمان مسکن و شهرسازی و تعاون برای خود برنامه ریزی کنند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران نیز با اشاره به اینکه متاسفانه مسکن روستایی، فدای مسکن مهر در استان شده است افزود: بانک ها به واسطه در اولویت قراردادن تسهیلات مسکن مهر، تسهیلات مسکن روستایی را قطع کرده اند.

سید مجید هاشمی افزود: بر اساس مصوبه دولت، بانک های استان موظف به اعطای تسهیلات مسکن روستایی به ظرفیت 14 هزار واحد در مازندران هستند که نزدیکی به پایان سال مالی نیاز به توجه جدی تر مدیریت ارشد استان برای رفع این معضل است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.